Mikä on markkinointikampanja?
Markkinointikampanjat edistävät tuotteita erityyppisten tiedotusvälineiden, kuten television, radion, painotuotteiden ja verkkoalustojen, avulla. Kampanjat eivät perustu pelkästään mainontaan, vaan niihin voi sisältyä esittelyjä, videoneuvotteluja ja muita vuorovaikutteisia tekniikoita. Erittäin kilpailluilla markkinoilla toimivat yritykset ja kejuyritykset käyttävät usein markkinointikampanjoita, ja huomattavia resursseja tuotemerkin tunnettuuden ja myynnin lisäämiseen.
Markkinointikampanjoilla markkinoidaan tuotteita erityyppisten tiedotusvälineiden, kuten television, radion, painetun lehden ja verkkoalustojen, avulla.
Kampanjan tavoitteen määrittely sanelee yleensä sen, kuinka paljon markkinointia tarvitaan ja mitkä tiedotusvälineet ovat tehokkaimpia tietyn kuluttajasegmentin tavoittamiseksi.
Markkinointikampanjoiden ymmärtäminen.
Markkinointikampanjoita voidaan suunnitella erilaisia tavoitteita silmällä pitäen, kuten brändimielikuvan rakentaminen, uuden tuotteen esittely, markkinoilla jo olevan tuotteen myynnin lisääminen.
Kampanjan tavoitteen määrittely sanelee yleensä sen, kuinka paljon markkinointia tarvitaan ja mitkä tiedotusvälineet ovat tehokkaimpia tietyn väestöryhmän tavoittamiseksi.
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä niin suunnitellaan yhdessä sopiva kampanja yrityksellesi.
Ota yhteyttä
Sovithan ajan ennen tapaamista.
Jos asia on ajankohtainen, tarvitset apua brändin suunnitteluun tai mielessäsi on kysymys
palveluihimme liittyen, ota yhteyttä.
Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Asiakaspalvelu 044 241 6087
© 2023 Brändimanagerit I brandimanagerit.fi I toimisto@brandimanagerit.fi I Y-Tunnus 2434137-9